Mød dine nye kunder på Event Expo

Messen er for dig, der sælger ydelser eller services, der ligger bag et succesfuldt event: Forberedelse, planlægning, mødested, administration, teknik, catering, underholdning, bæredygtighed, sikkerhed, gennemførelse mv.

Vi holdt Event Expo første gang i november 2019, og den er kommet for at blive.
Det viser tilbagemeldingerne fra både besøgende og udstillere.

Vi har afholdt messer siden 2010, så du kan være helt sikker på, at alt spiller, som det skal.

Vi samler branchen til 2 intense dage. Det betyder, at du kan møde flere potentielle kunder på disse 2 dage, end du normalt kan på flere måneders salgsarbejde.

Med en stand på Event Expo kan du møde nye, potentielle kundegrupper og styrke netværket med dine eksisterende kunder. Værdien i at være synlig – er uvurderlig og på Event Expo opnår I stor synlighed og opmærksomhed – både før, under og efter messen.

Du vil møde mange gæster

I år inviterer vi endnu flere relevante gæster, og vi ved fra sidst, at messen tiltrækker alle dem, som planlægger, indkøber, arrangerer og afvikler events. Lige fra det lille, professionelle møde til de helt store konferencer – og alt det indimellem.

Hertil kommer alle de potentielle kunder, du vil møde blandt de andre udstillere. De kommer typisk fra virksomheder, der arbejder med events, foredrag, teambuilding, markedsføring, catering eller booking, samt dem, der repræsenterer de mange steder, hvor events ofte afholdes.

Dobbelt op på eventinteresser

Event Expo holdes parallelt med messen ProAV Expo, som vi har arrangeret siden 2010. En messe med fokus på AV-udstyr til bl.a. møde- og konferencerum, videokonferenceudstyr og streaming-udstyr.

Med afsæt i ProAV Expo har vi både erfaringen og mange gode kontakter blandt firmaer i eventbranchen. Ved at holde begge messer på samme tid og sted samler vi ekstra mange med beslægtede interesser.

På den måde forventer vi at tiltrække flere relevante gæster til begge messer.

Hvem henvender messen sig til?

Messen er for dig, der sælger ydelser eller services, der ligger bag et succesfuldt event: Forberedelse, planlægning, mødested, administration, teknik, catering, underholdning, sikkerhed, gennemførelse mv.

Messen tiltrækker alle dem, som planlægger, indkøber, arrangerer og afvikler events. Lige fra det lille, professionelle møde til de helt store konferencer – og alt det indimellem.

Hvor kommer de besøgende fra?

I 2019 kom de besøgende bl.a. fra: Danske Bank, Nordea, PensionDanmark, Novo Nordisk, Tivoli, PostNord, Bestseller, Dansk Industri, HK, Københavns Kommune, Semler Gruppen, MesseC, TopDanmark, Bakken, Berlingske Media, Det Kongelige Teater, Canon, Egmont, ABB, CG Jensen, DB Cargo, 
Gyldendal, Unicef, Arbejdernes Landsbank, Folketinget, TV2, DR, DTU, Nets.

Hvor store er standene?

Standene varierer fra størrelser på 3 x 2 meter op til stande, 
der kan skræddersyes, så det passer til jeres behov.

Udover standen får du bl.a. stor markedsføringspakke, som bl.a. en annonce i Eventbranchen samt billetter til get-together-arrangement. 

Priserne starter fra kun kr. 1.095,- pr. m2.

Deltag i inspirerende foredrag

Vi gør det også ekstra attraktivt at besøge messen ved at lave et informativt og bredt konferenceprogram, hvor prominente personligheder fra branchen vil holde interessante og inspirerende foredrag.

Det er vores erfaring fra tidligere messer, at et godt konferenceprogram er et vigtigt incitament til at besøge messen.

Skal du også udstille?

eller kontakt Kim på kim@eventexpo.dk eller ring på telefon 70 20 98 38