Arbejder du med events?

På 2 intensive dage kan du:

- Få inspiration til at skabe bedre events

- Deltage i inspirerende foredrag

- Blive opdateret på de seneste trends

Og ikke mindst netværke med kolleger og udstillere

Event Expo er Danmarks første messe for hele eventbranchen. Event Expo er for dig der planlægger, indkøber, arrangerer og afvikler store som små events. På Event Expo får du masser af inspiration og viden med hjem.

På Event Expo kan du møde udstillere, som bl.a. kan hjælpe dig med: Forberedelse, planlægning, mødested, administration, teknik, catering, underholdning, sikkerhed, gennemførelse mv. Kort sagt vil Event Expo byde de besøgende på et 360 graders overblik over de muligheder, man har i forbindelse med ethvert event.

Vi gør det også ekstra attraktivt at besøge messen ved at lave et informativt og bredt konferenceprogram, hvor du bl.a. kan møde Anne Dalgaard, Majbritt Sandberg, Jeanette Eis og mange flere.

Så skal du arrangere et event for kunder eller medarbejdere, lancere et nyt produkt eller generelt promovere et firma, har du nu muligheden for at finde løsningerne samlet på ét sted.

"Event Expo er skabt for at få fokus på alt det, der ligger bag et succesfuldt event. Teknik, forberedelse, bæredygtighed, sikkerhed og gennemførelse skal hænge 100 procent sammen, hvorfor messen også vil byde på lærerige key-note speakers, så alle kan blive klogere og bedre til at afvikle kommende events," siger Kim Odderskjær Hansen, der sammen med Birgit Waltenburg er arrangørerne bag Event Expo. De to står i forvejen bag magasinerne Eventbranchen og  ProAV Magasinet samt Skandinaviens største AV-messe, ProAV Expo, som afholdes samtidig i Lokomotivværkstedet.

Dobbelt op på eventinteresser

Event Expo holdes parallelt med messen ProAV Expo, som vi har arrangeret siden 2010. En messe med fokus på AV-udstyr til bl.a. møde- og konferencerum, videokonferenceudstyr og streaming-udstyr.

Med afsæt i ProAV Expo har vi både erfaringen og mange gode kontakter blandt firmaer i eventbranchen. Ved at holde begge messer på samme tid og sted samler vi ekstra mange med beslægtede interesser.

På den måde forventer vi at tiltrække flere relevante gæster til begge messer.

Interesseret i at udstille?

Vi samler branchen til 2 intense dage. Det betyder, at du kan møde flere potentielle kunder på disse 2 dage, end du normalt kan på flere måneders salgsarbejde.

Messen er for dig, der sælger ydelser eller services, der ligger bag et succesfuldt event: Forberedelse, planlægning, mødested, administration, teknik, catering, underholdning, bæredygtighed, sikkerhed, gennemførelse mv.

Priserne starter fra kun kr. 6.570,-

Kontakt Kim på kim@eventexpo.dk eller på 70 20 98 38 

Hvem henvender messen sig til?

Messen tiltrækker alle dem, som planlægger, indkøber, arrangerer og afvikler events. Lige fra det lille, professionelle møde til de helt store konferencer – og alt det indimellem.

I 2019 kom de besøgende bl.a. fra:

Danske Bank, Nordea, PensionDanmark, Novo Nordisk, Tivoli, PostNord, Bestseller, Dansk Industri, HK, Københavns Kommune, Semler Gruppen, MesseC, TopDanmark, Bakken, Berlingske Media, Det Kongelige Teater, Egmont, ABB, CG Jensen, DB Cargo, 
Gyldendal, Unicef, Arbejdernes Landsbank, Folketinget, TV2, DR, DTU, Nets.

Skal du også udstille?

eller kontakt Kim på kim@eventexpo.dk eller ring på telefon 70 20 98 38

Partnere

GoodiePack

Salgs- og serviceplatform

Fitnes Audio

Distributør af SOUND OFF
Audiosponsor på konference